Suricata în acţiune!

RCS minus RDS … punct ro

Acest articol a fost citit de 1972ori

Aşa îmi recomandă mie operatorul care mi-a răspuns la telefon să intru pe site-ul lor. De ce?

S-au şmecherit provaidării de internet, telefonie, televiziune etc. Acuma nu-ţi mai taie cablul direct când n-ai plătit. Îţi trimit mesaje de atenţionare.

Ajung târziu într-o seară acasă, ruptă de oboseală. Îmi ardea buza să intru pe internet, nevoie mare! Mă pregătesc cu toate lucrurile pe care aveam să le fac, dar când colo.. sugus internet! Mi se deschidea o pagină de la rcs-rds.ro şi spunea “Serviciile au fost suspendate pe motiv de neplată”. Şi continua acolo cu modalităţi prin care eu puteam plăti (se deschideau doar pagini de pe rcs-rds.ro), unde sunt casieriile, ce program au şi alte informaţii.

Păi, măi, mânca-v-ar puricii de nesuferiţi, de ce îmi tăiaţi, băi, Bulă, serviciile?

Eh, dar să vedeţi de ce. Je plătesc toate facturile casei. Ai zice că e vina mea că a rămas internetul neplătit, dar nu-i chiar aşa. Pentru că eu cum prind o factură, o şi execut. Şi primesc, neică, la: telefon fix, la cablu şi net, la mobil, la alt mobil, la curent, cardul bancar etc. Mai rămâne şi întreţinerea să mi-o trimită facturată. Şi îmi convine, pentru că eu plătesc online.

Plină de nervi şi trepidând de încordare, îi sun, după ce am văzut mesajul. Cer să îmi explice şi mie ce naiba înseamnă neplată.
“Păi, ştiţi, aveţi o lună restantă, la care se adaugă luna în curs, plus factura pe luna viitoare care a fost deja emisă”.

Eu când am auzit asta, să-mi vină rău. Să pic de pe scaun! DOUĂ LUNI?!?! Eu n-am fost restantă în viaţa mea! Nici măcar la facultate (dar nu e cazul să mă laud acum.. 😀 ..). Nu-s genul cu datorii şi nici nu am planuri de aşa ceva. Îl bat pe Papă la catolicism! Ca atare, să-mi spună mie cineva că sunt în rândul rău platnicilor, înseamnă pentru mine arsul vrăjitoarelor pe rug în piaţa mare a oraşului (aşa cum era în evul mediu), unde eu sunt vrăjitoarea cea rea!

Aşa că, tupeiştii ăştia (vai, ce cuvânt porcos am evitat…), mi-au oprit mie netul pentru că ei nu au trimis factura!

Eu pur şi simplu nu am observat că de ceva luni (două) nu am mai primit factura la internet. Am şi eu viaţa mea şi am şi alte preocupări decât să păzesc facturile! Întocmai ca să nu stau cu grija neplăţii, plătesc facturile cum le primesc. În plus, doar nu oi sta eu cu gura pe ei, să mă ROG de ei să mi le trimită! Ar fi şi culmea, auzi tu, să mă rog de ei să le dau banii (deşi la noi nimic nu e culmea, că altfel n-ar mai exista pe blog categoria Noi nu suntem normali, dar divaghez…).

Îi explic erceistului că eu n-am plătit pentru că n-am primit factura, nu din alte motive. Şi nici nu stau să vânez facturile din cutia poştală, să contabilizez eu care lipseşte. La care el (probabil citea dintr-un script pus în prealabil la dispoziţie.. că prea a răspuns prompt) “ştiţi, noi nu avem de unde şti ce s-a întamplat cu factura de nu a ajuns la dumneavoastră”.
Bă, ej nebun?! Clar, în mintea ta, eu m-am născut ieri! Îţi zic eu ce s-a întâmplat, n-aţi trimis-o! Cum naiba primesc lună de lună negreşit facturi de la Romtelecom, Vodafone, Enel şi alţii, în mod neîntrerupt, iar de la voi oha! Doar când vă aduceţi aminte?!

Îi explic şi că prefer să o plătesc online. Că de-aia am internet banking! Să nu mă pună pe mine să mă duc să stau la cozi sau să alerg ca să mă încadrez în programul casieriilor.

Evident că în seara aia n-am putut plăti nimic. M-am chinuit cu internetul de pe mobil cu chestiile super urgente (şi cu ocazia asta s-a înmulţit şi carnea în frigiderul rcs-ului). Dar şi mai evident este că a doua zi n-am putut să mă duc oriunde să plătesc, ci neapărat la casieria lor! Pentru că NU aveam factura (care are cod de facturare si alte date de identificare) să o plătesc oriunde. N-ai să vezi, pentru plăcerea rcs-ului, trebuie să te duci ca vita la casieria lor şi să le spui adresa ca să te identifici.

Şi tot mie îmi tăiaţi, băi, tâmpiţilor, internetul? Plătesc eu pentru greşelile voastre? Ştiu că vouă vă este uşor să daţi vina pe mine că EU nu am dat banul. Dar şi voi m-aţi ajutat maxim în privinţa asta. Nu înţeleg de ce naiba preferaţi să sâcâiţi un om cu mesaje de întrerupere a serviciului, când nici măcar chestiile din bucătăria voastră nu le faceţi bine: ca de pildă, să vă asiguraţi că nenorocitele alea de facturi CHIAR le trimiteţi. Dar nuuuuu, e Poşta Română de vină probabil, vreun facturo-fil păzeşte poştaşul la colţ şi îi fură geanta cu scrisori, d-aia nu ajunge la mine.

E alţii de vină, bre! Nu voi.

O să las buba de data asta să se vindece. Întorc obrazul, cum ar veni. Însă la următoarea palmă, direct la ANPC mă duc. Am auzit că plouă cu reclamaţii multe înspre voi. Eh, o să îngroş şi eu rândurile pe viitor. Să vedem care pe care!


4 Responses to “RCS minus RDS … punct ro

  1. ioana

    Mda,si eu am patit o cu astia,m au certat ca de ce platesc prin banca!??! ca ei nu stau sa si verifice extrasele…seriously? voiau sa le platesc si taxa de reinstalare pt ca fusesera super zelosi si taiasera cablul…again,seriously? pana la urma si au dat seama ca e cazul sa tina ciocul mic…
    ps. postasul era Newman,muhaha

  2. Ciprian

    Eu le-am dat cu flit baietilor astora “jmecheri” dupa ce si-au permis sa ma lase sa astept >2 luni pentru instalare servicii, atunci cand i-au preluat pe pustiulicii de cartier de la care aveam. Dupa 2 luni am zburat la Romtelecom (multumesc, Doamne, pentru momentul de sclipire). Dupa 3 luni au avut tupeul incomensurabil de a ma suna foarte senini sa ma anunte ca vin pt instalare. I-am trimis in origini – la sediu, adica :)P si INCREDIBIL: mi-au zis ca EU ar trebui sa vin LA EI pentru a depune o cerere de anulare a cererii de instalare (dupa 3 luni de asteptare). :)))) Le-am urat succes in afaceri si sa ma sune saptamanal sa ma intrebe cand sunt acasa, ca sa ii mai trimiti la origini. 😉

    • Gabitelu

      tocmai asta e ce nu inteleg eu, ce inteleg ei prin “afaceri”. Asa oare cred ei ca se fac lucrurile? Si UPC-ul e jalnic la trimis facturi..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *