Acest articol a fost citit de 1938ori
Sa vorbim si despre altceva decat despre sarbatori. Dar tot de actualitate. Va spuneam saptamana trecuta ca dupa umila mea parere, oamenii politici de pe la noi nu stiu sa isi intretina o imagine. Adica sa faca marketing. Nu stiu sa se vanda. Nu ma refer la realizarile lor palpabile (cate scoli au ridicat, cate case au construit si cate strazi au asfaltat), ci doar la cum comunica ei cu noi.
Daca ma votezi, ti-o furi
1. Scrisoarea a ajuns in data de 10 decembrie, iar alegerile au avut loc in data de 9 decembrie. Mai trebuie sa insist? 🙂 Sa explic de ce ar fi trebuit sa aiba grija sa ajunga scrisoarea la cetateni la timp? Eu inteleg de aici urmatoarele 2 lucruri:
– a fost o treaba facuta de mantuiala si pe graba
– s-au irosit niste bani de pomana. E ironic, pentru ca spune chiar ‘mneaei in scrisoarea din plic ca “N-am vrut sa va “bombardez” cutiile postale cu mesaje de campanie, n-am vrut sa irosesc banii familiei mele si ai comunitatii din Colegiul…” Daca nici faptul ca matale si echipa matale nu v-ati asigurat ca scrisoarea ajunge la timp, daca nici asta nu spune faptul ca s-au irosit niste bani aiurea, atunci nu stiu ce ar putea s-o mai faca.
Scrisoarea o gasiti aici.
2. O alta greseala impardonabila este faptul ca asa cum se vede din imagine (mai jos), abtibildul cu adresa mea este lipit PESTE UN ALT abtibild cu o alta adresa. Ca si cand s-au razgandit sa le mai trimita alora si cand nu le-a dat la socoteala, s-au gandit sa imi scrie mie. Urat. Daca nici gestul asta politic mitocanesc nu ma face sa ma simt ieftina, atunci nu stiu ce ar mai putea-o face! Nu ca si cand pana acum eu chiar contam pentru ei… (oare familia Florea s-o simti mai importanta decat mine?!)
La punctul al treilea as fi vrut sa ma leg de continutul scrisorii. Aici se face marketing la greu. Se face apel atat de mult la latura emotionala a votantului prin utilizarea cuvintelor corectitudine… familie.. copil… schimbarea directiei gresite … incredere … binele comun … traim vremuri grele … speranta … convingere… nu vin sa va cer doar un vot…uniti si solidari… etc. (doar am spicuit), insa lipseste efectiv vreo urma de realizari. Stiu ca un consilier nu face fizic ceva, ci doar ‘consiliaza’, insa eu sunt mai pragmatica din fire si am impresia ca asa sunt toti alegatorii si as vrea sa stiu in ce proiecte ai fost implicata! Vreau ceva palpabil, nu vorbe! Am zis!
Deci, din vorbe m-ai facut, la detalii stai prost. Daca dumneata care mi-ai trimis asta, impreuna cu echipa matale, considerati ca voi in locul meu v-ati fi votat, atunci sa zic ca va cred. M-ai facut sa simt ca contez si mai putin (ca si cand am trecut sub nivelul zero…), ca sunteti neglijenti si ca sunteti grabiti spre o treaba de mantuiala. Daca nici o chestiune atat de simpla nu sunteti in stare sa o faceti , atunci eu chiar nu mai am pretentii. Adicatelea, si pretentiile mele au trecut sub pragul zero…
2 Responses to “Asa nu – marketing politic”