Acest articol a fost citit de 2572ori
Ori eu nu inteleg cum functioneaza asta?! Cum adica sa vrei un sclav (unii chiar asa gandesc, n-o zic eu pentru ca ma simt azi inspirata…), dar sa ii oferi extrem de putine?! Cum ar veni, sa imi fii loial, dar eventual daca ai putea munci pe gratis, ar fi ideal.
Iar prima mea nedumerire este legata de sistemul bancar. Da, domne, contrar aparentelor, cei care fac munca de jos si de mijloc din sistemul bancar sunt platiti cu.. nasturi, cum zice o vorba din popor. Primesc un magistral praf de pe toba. De ce nu inteleg angajatorii astia ca daca chiar vor angajati devotati si interesati de jobul lor, primul lucru prin care ii pot motiva este?.. exact: salariul!
Cum poti sa ai pretentia ca tu sa ii oferi un salariu chiar mai mic decat salariul unei vanzatoare la butic, dar angajatul tau sa nu fure?! Pai? Cum sa umbli cu bani zi de zi, fizici sau virtuali, si sa nu incerci si tu sa te spurci un pic la ei?! Este in firea omului sa incerce sa compenseze cand se simte nedreptatit!
Ia uitati aici continutul unui anunt de angajare, pentru postul social media marketing person:
Responsabilitati
Main responsibilities:
• Create a comprehensive social media strategy to increase visibility and generate leads
• Implement and manage social media programs
• Experiment with new and alternative ways to leverage social media activities
• Monitor trends and applications in social media tools and apply that knowledge to increase the use of social media channels
• Manage presence in social networking sites including Facebook, Twitter, and other similar community sites and seeding content into social applications as needed, posting on blogs, to generate exposure
• Manage social media campaigns and day-to-day activities
Cerinte
Key Requirements:
• English Advanced
• 1– 2 years experience in social media marketing with demonstrated successes
• Proficiency in MS Excel, PowerPoint, and Word
• Outstanding ability to think creatively, and identify and resolve problems
• Attention to detail and the ability to effectively multi-task in a deadline driven atmosphere
• Ability to clearly and effectively articulate thoughts and points, and synthesize large amount of data into actionable information
• High levels of integrity, autonomy, and self-motivation
• Strong project management or organizational skills
• In-depth knowledge and understanding of social media platforms and their respective participants (Facebook, Youtube, Twitter, Flickr etc.) and how they can be deployed in different scenarios
• Team player, with the confidence to take the lead when necessary
• Good technical understanding and can pick up new tools quickly
• Have a good knowledge of principles of SEO
• Public relations, Marketing, Sales, Community Management experience, is a plus
Candidate meeting all of the criteria above, please reply to blablabla @ blablabla.com with a current copy of your resume and a cover letter in English to demonstrate your written skills. We will not consider submissions received without a cover letter and not meeting above-stated criteria.
Beneficii Oferite
Details:
Location: Home/Virtual
Compensation: $350.00 US
Telecommuting is ok.
This is a contract job.
Principals only. Recruiters, please don’t contact this job poster.
Please, no phone calls about this job!
Please do not contact job poster about other services, products or commercial interests
Descrierea firmei
A rapidly growing health care company.
Adica, mai nene, ceri atatea si oferi DOAR 350 de dolari?! Adica vreo 12 milioane de lei vechi?! Voi sunteti sanatosi la cap?! Adica, zau?! Ba, ej nebun?!
Inteleg ca este criza, ca afacerile nu mai cresc in ritmul perioadei anterioare crizei, ca sunt multe falimente, multi oameni isi pierd locurile de munca, etc si etc, dar asta nu inseamna sa devii calic! Pentru ca mie nu mi se pare ca raportul cerinte – beneficii este unul corect!
Ca sa nu mai zic ca astfel de practici nu arata ca esti o firma serioasa! Si care isi respecta angajatii! Ca sa nu mai zic si de faptul ca sunteti o companie din domeniul sanatatii, care, sa fim seriosi, are potential de crestere fenomenal! Mai ales la privat. Deci, tu ceri marea cu sarea si oferi pielea ursului din padure! Voi asa vreti sa fidelizati angajatii?!
Mi se pare la mintea cocosului ca un angajator serios sa ofere un salariu atat competitiv pe piata muncii, dar si motivant in raport cu cerintele de la locul de munca, iar pe langa asta, un loc de munca fizic placut si plata taxelor (ca un angajat serios ce esti) prin contractul de munca aferent (acolo unde exista contract de munca si nu alte forme de relatii contractuale). Deci, tineti minte, dragi angajatori: loc de munca, salariu, taxe platite. Sunt cerintele minime la care trebuie sa excelati!
Cunosc si am lucrat si la angajatori care ofereau si multe alte lucruri. Mese gratuite, petreceri gratuite pentru tine si pentru familia ta, cadouri de zi de nastere, abonamente la sala, cabinet medical pentru angajati si alte servicii. Da, astia ar fi facut tot posibilul sa isi mentina angajatii motivati si fericiti. Voi ceilalti ce faceti? Vad doar ca profitati de conjunctura sa ne aratati tuturor ca “ar trebui sa fim fericiti ca avem un loc de munca”, nu? Cum zic toti! Nu va mai intereseaza calitatea, ci cantitatea. Acum mai mult decat vreodata. Acum este momentul ideal pentru cei ca voi sa va dati arama pe fata. Sa profitati de omul care e disperat dupa un loc de munca. De cel care ajunge sa accepte cu coada intre picioare si bruma aia de bani pe care o dati, ca sa isi ia o paine.
Daca vreti devotament, efort si respect, oferiti si voi la randul vostru aceleasi lucruri! Si incetati sa va mai ascundeti dupa “e criza”. S-ar putea in realitate sa va coste mai mult un angajat nemultumit, care in final pleaca, decat unul care ramane si are continuitate. Sunteti niste camatari…
4 Responses to “Nu-i inteleg pe unii angajatori”